نوشیدن قهوه ترک اصل شما را به خوابی عمیق فرو می برد

برخی تحقیقات نشان می دهد که نوشیدن قهوه می تواند با کاهش خطر بیماری قلبی، سکته مغزی و نارسایی قلبی مرتبط باشد.

می تواند طول عمر را افزایش دهد: برخی از تحقیقات نشان می دهد که قهوه ترک اصل به دلیل مزایای بالقوه فراوانی که برای سلامتی دارد، می تواند به افزایش طول عمر کمک کند.

به عنوان مثال، یک بررسی از 40 مطالعه به این نتیجه رسید که نوشیدن دو تا چهار فنجان قهوه در روز بدون در نظر گرفتن عواملی مانند سن، وضعیت وزن و مصرف الکل با کاهش خطر مرگ مرتبط است.

به طور مشابه، مطالعه دیگری روی 1567 نفر نشان داد که نوشیدن قهوه کافئین دار با کاهش خطر مرگ پس از 12 و 18 سال پیگیری مرتبط است.

علاوه بر این، نوشیدن حداقل یک فنجان قهوه در روز نیز با کاهش خطر مرگ ناشی از سرطان همراه بود.

جالب توجه است، یک مطالعه در لوله آزمایش نشان داد که قهوه می تواند به طور قابل توجهی طول عمر مخمر را با محافظت در برابر رادیکال های آزاد و آسیب DNA افزایش دهد..

با این حال، تحقیقات بیشتری برای تعیین اینکه آیا این می تواند در مورد انسان نیز صدق کند، مورد نیاز است.

قهوه بدون توجه به عوامل دیگر مانند سن، وضعیت وزن یا مصرف الکل می تواند با خطر کمتر مرگ همراه باشد. با این حال، تحقیقات بیشتری مورد نیاز است.

ممکن است عملکرد ورزشی را افزایش دهد قهوه اغلب به عنوان یک کمک انرژی زا توسط ورزشکارانی که به دنبال بهبود عملکرد و افزایش سطح انرژی هستند استفاده می شود.

به یک کمک ارگوژنیک، تقویت کننده عملکرد نیز گفته می شود.

قهوه

یک بررسی از 9 مطالعه گزارش داد که نوشیدن قهوه قبل از ورزش استقامت افراد را بهبود می بخشد و تلاش درک شده آنها را در مقایسه با گروه کنترل کاهش می دهد.

مطالعه دیگری روی 126 فرد مسن نشان داد که نوشیدن قهوه با بهبود عملکرد فیزیکی و سرعت راه رفتن سریع‌تر همراه است، حتی پس از اینکه محققان عواملی مانند سن، چربی شکم و سطح فعالیت بدنی را تنظیم کردند.

علاوه بر این، یک بررسی بزرگ گزارش داد که مصرف متوسط کافئین می تواند اندکی توان خروجی و زمان اتمام آزمایش زمانی را بهبود بخشد.

با این حال، نتایج متفاوت بود، بنابراین محققان همچنین خاطرنشان کردند که کافئین ممکن است تأثیر متفاوتی روی افراد بگذارد.

قهوه می تواند عملکرد بدنی و استقامت را در صورت مصرف قبل از ورزش بهبود بخشد. با این حال، برخی از مطالعات نتایج متفاوتی را نشان داده اند.