گران ترین کفش کشتی مجید جهان متعلق به حسن یزدانی می باشد

ورزش‌های کشتی و رزمی مشابه یکی از شاخه‌های ورزشی است که در شرایط بسیار سختی برگزار می‌شود و باید برای ورزشکاران مورد توجه قرار گیرد.

ورزشکاران علاقه مند به کشتی کفش کشتی مجید  را ترجیح می دهند تا آسیب های خود را کاهش دهند و عملکرد خود را افزایش دهند.

«کیسپت» در ماده کشتی هر کشتی گیر که به کشتی نفت می رود حرف اول را می زند. جامه پایینی است که از پوست حیواناتی مانند گاومیش، گوساله، ملاک، بز و گاو ساخته می شود و کمری ضخیم به چهار انگشت می رسد.

کیسپت از قطعات قرقره، مخزن، پشت، شیار، ساق، شیرازه و آینه تشکیل شده است.

آیا از کفش های کشتی در بوکس استفاده می شود؟ آره بسیاری از مبارزان برای بوکس کفش های کشتی می پوشند.

به طور کلی دستکش بوکس، کفش بوکس، شورت و دندانه دار مواد اصلی مورد استفاده در ورزش هستند.

جدای از این مواد، مردان از کلاه ایمنی و محافظ کشاله ران استفاده می کنند؛ زنان از سوتین و جوراب شلواری ورزشی در طول مسابقات استفاده می کنند.

کفش

کشتی فرنگی و رومی. کیفیت اصلی این نوع کفش های کشتی دوام است. در طول درس ها کفش باید بتواند با تمام مانورهای ورزشکار کنار بیاید.

در این نوع ورزش های رزمی نه تنها آمادگی جسمانی شرکت کننده بلکه استقامت او نیز مهم است. برای موفقیت، مهم است که کفی روی سطح حلقه لیز نخورد.

مخلوطی از لاستیک و پلی اورتان می تواند ثبات لازم را برای کفش فراهم کند. از ویژگی های این کفش کشتی می توان به پاشنه بلند اشاره کرد تا نیروی ضربه را نرم کرده و پس از زدن آن روی پا بایستد.

بند یا بست به طور ایمن پا را ثابت می کند و از آسیب های غیر ضروری جلوگیری می کند. تن به تن. چنین مبارزه‌ای مستلزم تحرک بالا از سوی تمرین‌کننده است.