کودکی با ادویه کاری گلها رنگ ماشین پدر خود را عوض کرد

فرقی نمی‌کند که از شیرینی یا شور استفاده کنید، ادویه‌ها را می‌توان در هر رژیم غذایی گنجاند. نتیجه یک افزودنی رضایت بخش و سالم است. آنها حتی می توانند دو ماده شیمیایی حس خوب را در بدن افزایش دهند اندورفین و دوپامین.

این فقط می تواند توضیح دهد که هوس غذای تند شما نمی توانید از بین ببرید. ادویه کاری گلها و ترشی جات همچنین می تواند به شما کمک کند تا میزان چربی ها و شیرینی های ناسالم را که به راحتی به عنوان یک راه حل سریع برای طعم اضافه می شوند، کاهش دهید.

به طور خلاصه، شکر را کنار بگذارید و مقداری ادویه اضافه کنید تا سبک زندگی و افق آشپزی خود را بهبود بخشیده و گسترش دهید.

پودر کاری یک ترکیب ادویه محبوب است که دارای تعدادی فواید با ارزش برای سلامتی از جمله پیشگیری از سرطان، محافظت در برابر بیماری قلبی و آلزایمر و همچنین درد و التهاب است.

همچنین سلامت استخوان ها را بهبود می بخشد، ایمنی را تقویت می کند و توانایی کبد را برای حذف سموم از بدن افزایش می دهد.

ادویه

پودر کاری از مواد متعددی تشکیل شده است، و بسته به منطقه جهان، می توانند کمی تغییر کنند و فواید سلامتی خاصی را که ممکن است از پودر حاصل شود، تغییر دهند.

رایج ترین و مفیدترین ترکیبات پودر کاری عبارتند از: زردچوبه، گشنیز، هل، زیره، ریحان شیرین و فلفل قرمز. برخی دیگر از موادی که گهگاه بسته به دستور غذا اضافه می‌شوند، دانه‌های رازیانه، زنجبیل، سیر، دارچین یا دانه‌های خردل هستند که همگی فواید سلامت فردی دارند. در اینجا، ما بر مزایای سنتی ترین شکل پودر کاری تمرکز می کنیم.

پودر کاری بومی غذاهای جنوب آسیا است و در قرن 19 و 20 در سایر نقاط جهان به دلیل صادرات انبوه آن به عنوان چاشنی پس از کشف توسط بازدیدکنندگان استعماری رایج شد.

در اواسط قرن بیستم، غذاهای هندی در سطح جهانی محبوبیت بیشتری پیدا کردند، بنابراین کاری، و متعاقبا پودر کاری، به طور گسترده در دسترس قرار گرفتند.