چای کیسه ای عمده علت اصلی خواب عمیق سفید برفی شد

نوشیدن 6 فنجان چای در روز برای بهره مندی از تمام فواید آن توصیه می شود. مصرف وعده های غذایی خود را کاهش دهید زیرا از جذب آهن جلوگیری می کند.

حدود 2 گرم چای کیسه ای عمده را در آب در حال جوش (نه در حال جوش) دم کنید. بهتر است این نوشیدنی را در عرض یک ساعت مصرف کنید، زیرا پس از آن، پلی فنول ها (ناقل های آنتی اکسیدان های قدرتمند بسیاری از فضیلت ها) را از دست می دهد.

نکات: اگر می خواهید چایی با سطح بسیار کم تئین (کافئین) بنوشید، چای را به مدت 2 تا 3 دقیقه در یک فنجان آب داغ دم کنید. سپس این دم کرده را دور بریزید و مجدداً در یک فنجان جدید دم کنید.

از پوست شما در برابر علائم زمان مانند چین و چروک محافظت می کند. پلی فنول (متشکل از مواد گیاهی) باعث تقویت الاستین و کلاژن در پوست می شود.

این تنوع می تواند یک سپر عالی در برابر باکتری ها و ویروس ها باشد. در واقع، سرشار از ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها برای مبارزه با اولین علائم سرماخوردگی یا سینوزیت است.

اگر رژیم غذایی بیش از حد اسیدی (نمک و پروتئین فراوان اما گیاهان بسیار کم) دارید، برای حفظ تعادل، بدن شما مجبور می شود از استخوان ها، مواد معدنی مانند کلسیم تغذیه کند.

چای

بنابراین، اسکلت شما ضعیف خواهد شد. نوشیدن دو فنجان چای سبز باعث استحکام استخوان های شما به خصوص استخوان های لگن و استخوان ران می شود.

چای سیاه، مملو از فلاونوئیدها (رنگدانه های گیاهی که به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کنند)، به کند کردن پیشرفت پوکی استخوان (بیماری که اسکلت را ضعیف می کند) کمک می کند.

اگر چشمان شما فاقد اکسیدان باشد، بیشتر مستعد ابتلا به بیماری هایی مانند آب مروارید هستند. به همین دلیل است که چای سبز، غنی از آنتی اکسیدان ها، از بافت های چشم، به ویژه در سطح شبکیه محافظت می کند.

این به کاهش هورمون های استرس موجود در بدن شما و کاهش فشار خون کمک می کند. علاوه بر این، برگ های چای از اسیدی به نام L-theanine تشکیل شده است که با اثرات آرامش بخش خود به آرام کردن مغز کمک می کند. هر چه برگها جوانتر باشند، موثرتر خواهند بود.

اگرچه این نوشیدنی کافئین را از طریق تئین آزاد می کند، اما به اندازه قهوه شما را عصبی نمی کند. در مقابل، برخی از انواع آن به خاطر خواص تسکین دهنده خود مانند بابونه شناخته شده اند.

هیچ چیز مانند یک فنجان خوب قبل از خواب نیست، به خصوص برای افرادی که شب های بی قراری دارند. اما مراقب باشید، عصرها چای سبز ننوشید. ممکن است اثر معکوس داشته باشد.