پیدا شدن اولین کیوی قرن در دبی

میوه های کیوی در دبی به دلیل طعم منحصر به فرد خود شناخته شده اند. این میوه ها همچنین سرشار از ویتامین های K، E، C، فولات و پتاسیم هستند. فواید میوه کیوی را می توان به مشخصات غنی از مواد مغذی آن نسبت داد.

بهترین بخش این است که آنها کالری کمی دارند. این میوه ها بومی بخش شمالی چین هستند.

این میوه ها همچنین سرشار از فیبر هستند که نقشی حیاتی در عملکردهای بدن ایفا می کند. برخی شواهد نشان می دهد که کیوی حتی می تواند خطر ابتلا به دیابت و بیماری های قلبی عروقی را کاهش دهد.

مصرف منظم کیوی می تواند فواید متعدد دیگری نیز داشته باشد. از این مقاله بیشتر بیاموزید.

اصطلاح “کیوی” (هواکیوی) توسط پرورش دهندگان نیوزلندی استفاده شد زیرا ظاهر مبهم میوه شبیه پرنده کیوی بود.

کیوی منبع قوی فیبر غذایی و ویتامین C است و فواید سلامتی مختلفی دارد. فیبر آنها سلامت گوارش را تقویت می کند، سطح قند را تنظیم می کند و به کاهش وزن کمک می کند.

کیوی

ویتامین C به بهبود ایمنی کمک می کند، به درمان آسم کمک می کند، با رادیکال های آزاد مبارزه می کند، سلامت چشم را ارتقا می دهد و از تولید کلاژن حمایت می کند.

محتوای بالای ویتامین C در کیوی ممکن است به درمان آسم کمک کند. در یک مطالعه، مصرف کیوی اثر محافظتی بر کودکان مبتلا به خس خس سینه و آسم دارد.

ویتامین‌های C و E موجود در کیوی نیز می‌توانند اثر مکملی داشته باشند. در مطالعه دیگری، میوه های غنی از این دو ماده مغذی برای بهبود عملکرد ریه در کودکان مشخص شد.

کیوی در بهبود بیماری های تنفسی مانند آسم موثر است. اگر می خواهید از مزایای آنها استفاده کنید، توصیه می کنیم آنها را بیش از یک یا دو بار در هفته مصرف کنید.

کیوی همچنین در تقویت سیستم ایمنی بدن شما به خوبی عمل می کند. این میوه به مبارزه با استرس اکسیداتیو کمک می کند و باعث تقویت پاسخ های ایمنی مفید می شود.

مطالعات نشان می دهد که کیوی می تواند شدت و بروز عفونت های دستگاه تنفسی فوقانی را کاهش دهد.