پودر سیر گلستان درمان قطعی تاسی سر

افزودن سیر به رژیم غذایی شما فواید زیادی دارد، چه از پودر سیر استفاده کنید و چه سیر خرد شده. برخی افراد معتقدند که پودر سیر قوی تر از سیر تازه است، به همین دلیل ترجیح می دهند از آن استفاده کنند.

برخی دیگر متوجه می شوند که سیر تازه طعم قوی تری دارد و ترجیح می دهند از آن در پخت و پز استفاده کنند. در نهایت این به خود فرد بستگی دارد که تصمیم بگیرد کدام شکل از سیر را ترجیح می دهد.

به جای سیر خرد شده از پودر سیر گلستان استفاده کنید. در 1/8 قاشق چای‌خوری، مقدار پودر سیر تقریباً برابر با 1/2 قاشق چای‌خوری سیر خرد شده (یک حبه) است. به سادگی به پودر سیر نمک اضافه کنید تا نمک سیر شود.

در حالی که سیر، پودر سیر و نمک سیر از قبل استخراج شده ممکن است برخی از مزایای سلامتی سیر تازه را کاهش دهند، اما آنها جایگزین سیر تازه نیستند. این چاشنی یکی از پر مصرف ترین چاشنی ها در بسیاری از غذاها است و همچنین یکی از محبوب ترین ادویه ها است.

پودر

می توان آن را برش داد، خرد کرد، چرخ کرد، پودر کرد، خام، برشته کرد یا با نمک هم زد. اگرچه چین حدود 80 درصد سیر جهان را تولید می کند، پرورش آن در خانه ساده است.

در سیر یقه نرم حبه‌های بزرگ‌تری نسبت به سیر یقه سخت وجود دارد، اما آنقدر قوی نیستند.

سیر قیطانی که به آن سیر قیطانی نیز می‌گویند، نوعی سیر است که غالباً بافته می‌شود تا زنجیره‌ای از پیاز تشکیل شود. سیر با تعدادی از فواید سلامتی از جمله بهبود سلامت قلب، افزایش ایمنی و بهبود خلق و خوی مرتبط است.

پخت و پز با پودر سیر، طعم سیر غلیظ و شدیدی را به دستور غذا اضافه می کند، در حالی که حبه های سیر طعم ظریف تری را ارائه می دهند. اگر پودر سیر را جایگزین ماده تازه می کنید، باید کار بسیار کمتری انجام دهید.