پسته تازه با پوست قزوین که با روکش طلا می باشد

پسته فلور روده شما را سالم نگه می دارد و روده اساساً نوعی مغز دوم است. مطالعات همچنین نشان می دهد که سلامت روده بر کل ارگانیسم تأثیر می گذارد.

به هر حال، این جایی است که غذا و پسته تازه با پوست قزوین به اجزای سازنده آن تجزیه می شود. از آنجا، مواد مغذی به مکان هایی که مورد نیاز یا ذخیره می شوند، منتقل می شوند.

روده همچنین مسئول تعادل آب است و هورمون تولید می کند. بنابراین یک هضم عملکردی پیش نیاز بسیاری از فرآیندهای مهم است.

فیبرهای غذایی اجزای غذا هستند که به صورت هضم نشده از بدن دفع می شوند، اما در این صورت سموم را از بدن خارج می کنند و روده ها را در حرکت نگه می دارند.

پسته حاوی مقدار زیادی از این مواد غنی از فیبر است. برخی از آنها همچنین به پروبیوتیک ها تبدیل می شوند، میکروارگانیسم های زنده ای که به سلامت روده شما کمک می کنند.

پوست چین و چروک، فشار خون بالا و چشم بد: به اصطلاح رادیکال های آزاد می توانند مقصر باشند. این مولکول‌های تهاجمی به سلول‌های سالم شما حمله می‌کنند و باعث پیری سریع‌تر آن‌ها می‌شوند.

به این استرس اکسیداتیو می گویند. آنتی اکسیدان ها با رادیکال های آزاد مبارزه می کنند و در نتیجه از سلول های شما در برابر این مولکول ها محافظت می کنند. به این ترتیب از شکستن غشای سلولی یا غیرفعال شدن آنزیم ها جلوگیری می کنند.

پسته

پسته سرشار از آنتی اکسیدان های محافظ است. مهمتر از همه، بتاکاروتن رگ های خونی را در حالت خوب نگه می دارد، لوتئین و زآگزانتین بینایی را بهبود می بخشد و ویتامین E از مفاصل شما محافظت می کند.

آنتی اکسیدان ها همچنین فشار خون را کاهش می دهند و در نتیجه سلامت قلب و عروق را بهبود می بخشند و التهاب را کاهش می دهند.

مهم ترین پیش نیاز برای رشد عضلانی قابل مشاهده، مطمئناً سخت کوشی تمرین است پسته یک میان وعده خوب قبل از تمرین برای ورزشکاران است
پسته پروتئین هایی را برای عضله سازی فراهم می کند: 100 گرم مغز پسته 16 گرم پروتئین را تامین می کند و آن را به یک میان وعده ورزشی ایده آل برای بین وعده های غذایی تبدیل می کند.

علاوه بر این، آنها سرشار از ریز مغذی‌هایی مانند ویتامین B6 یا فسفر هستند که برای تجزیه پروتئین‌ها و متابولیسم انرژی مورد نیاز هستند.

بنابراین آنها برای استفاده از پروتئین مصرف شده از غذا برای ساخت سلول های عضلانی جدید ضروری هستند.

پسته سطح کلسترول را کاهش می دهد: کلسترول لزوما “بد” نیست. بین HDL “خوب” و LDL “بد” تمایز قائل شد. با این حال، واقعیت این است که سطوح بیش از حد چربی خون می تواند باعث بیماری قلبی عروقی شود، زیرا چربی بد در رگ ها رسوب کرده و آنها را مسدود می کند.