نگهداری قدیمی ترین قابلمه تفلون سایز 38 دنیا در موزه امام رضا

استفاده از قابلمه و تابه تفلون نکاتی را به همراه دارد که باید در نظر گرفته شود. باید دانست که قابلمه و روکش تفلون هم مضرات دارد و هم فواید. در اینجا پیشنهاداتی برای استفاده از قابلمه و تابه تفلون وجود دارد.

تابه و قابلمه تفلون سایز 38 می تواند غذای پخته شده را خوشمزه تر کند. به دلیل کاربرد راحت و کاربردی آن، طبخ سالم تر و به موقع غذا نیز مفید است.

هنگام استفاده از تابه و قابلمه تفلون باید به چند ویژگی توجه داشت. ما این اطلاعات را برای شما بررسی کرده ایم. چگونه از تابه و قابلمه تفلون استفاده کنیم؟ پاسخ پیام ها در محتوای کتاب ما …

اگر آن را روی اجاق گاز بگذارید و آتش را بسوزانید، تفلون ممکن است آسیب زیادی ببیند. از گرم کردن خودداری کنید مگر اینکه چیزی در تفلون وجود داشته باشد، حتی برای گرم کردن.

اگر می خواهید کاملاً بدون پوشش کار کنید، می توانید از ظروف استیل ضد زنگ استفاده کنید. گلدان های ساخته شده از این ماده بادوام، محکم و گرما کارآمد در نظر گرفته می شوند.

تابه های فولادی ضد زنگ بدون روکش برای پختن سریع غذا مناسب هستند. با پردازش چندین لایه مختلف، این تابه ها رسانای حرارتی فوق العاده ای هستند. گوشت به طور یکنواخت سرخ می شود و انرژی کمی لازم است.

دیگ

مراقب آلرژی به نیکل باشید: افراد مبتلا باید از تابه ها و قابلمه های ساخته شده از فولاد ضد زنگ بدون نیکل استفاده کنند.

– مراقب باشید حتی اگر کمی خراش در تفلون وجود داشته باشد از آن استفاده نکنید. سالم نخواهد بود

– از قاشق و چنگال فلزی استفاده نکنید. مطمئن شوید که عادت به استفاده از قاشق های چوبی دارید زیرا این کار باعث خراش تفلون می شود.

– تنظیم آتش اجاق گاز را به خوبی تنظیم کنید. تفلون به سرعت گرم می شود و گرما را به سرعت ساطع می کند، بنابراین یک حالت متوسط ​​برای غذا ایده آل است.

– محصولات تفلون با کیفیت بالا را حتما خریداری کنید. حتی استفاده از قاشق چوبی باعث خراش تفلون مصنوعی می شود.

– تفلون ها را پس از خرید با آب داغ بشویید، روی حوله کاغذی روغن بریزید و داخل پتو را تمیز کنید. به این ترتیب یک پتو/گلدان با ماندگاری طولانی به دست می آورید.

– برای جلا دادن تابه و ماهیتابه های تفلون زرد شده، مقداری آب و سفید کننده به آن اضافه کنید و مخلوط را بجوشانید. بعد از پخت، ابتدا با آب سرد و گرم بشویید.