می توانید از اسکاج بیک استار برای اسکراپ پوست خود استفاده نمایید

همه محصولات ارائه شده در Bon Appétit به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب می شوند. با این حال، وقتی چیزی را از طریق پیوندهای خرده‌فروشی ما خریداری می‌کنید، ممکن است کمیسیون وابسته را دریافت کنیم.

آیا می‌خواهید اساساً محتوا را قبل از ورود این مقالات به سایت دریافت کنید؟ در مجله چاپی ما مشترک شوید، جایی که هر ماه یک موضوع را بررسی می کنیم. این بار: نحوه شستن ظروف

از آنجایی که بسیاری از ما بسیار بیشتر از حد معمول آشپزی می کنیم، بسیاری از ما نیز بسیار بیشتر از حد معمول تمیز می کنیم. و حتی اگر یک سیستم جزمی دارید که برای شما کار می کند، سختی شستن ظروف با اسکاج بیک استار می تواند کار طاقت فرسا آشپزی را حتی بیشتر کند.

اسکاج بیک استار 

اما ناامید نشوید (شما چاره ای ندارید!). این هشت محصول ممکن است شما را منتظر شستن ظروف نکنند (با چه کسی شوخی می کنیم)، اما این روند را کمی دردناک تر می کنند. و در حال حاضر، این به اندازه کافی خوب است:

تصویر ممکن است حاوی جعبه باشد
عکس نوشته تد + چلسی کاوانو
اسفنجی که تعویض آن را فراموش نخواهید کرد
اسفنج های رسمی آشپزخانه آزمایشی BA، این اسفنج ها هرگز بدبو نمی شوند. زمانی که طرح روی بالا محو شود، زمان آن فرا رسیده است که طرحی تازه داشته باشید.

شاید تعجب کنید که بدانید این حمام نیست. حشرات و باکتری های میکروسکوپی در واقع به آشپزخانه، جایی که شما غذا می خورید و غذا آماده می کنید، خوشایند است.

و پیوند تمام آن فعالیت میکروبی می تواند درست در کنار سینک آشپزخانه نشسته باشد: روی اسفنج. اگر در حال شستن ظروف با دست هستید، ممکن است فنجان، بشقاب و ظروف شما آنقدر که فکر می کنید تمیز نباشند.