مجسمه سازی با عسل صفا دشت خوانسار و شکلات مجسمه سردار سلیمانی را ساخت

با این حال، قبل از به دست آوردن یک کلنی از زنبورها باید خود را به طور کامل آگاه کنید: زنبورداری زمان، تلاش و هزینه می برد. به هر حال: طبق گزارش انجمن زنبورداران آلمان، در سال 2021 تنها هر پنجم زنبوردار زنبوردار زن بود.

اتوپیا آنچه را که نیاز دارید به شما نشان می دهد  در مقالات زنبورداران برای مبتدیان و نجات زنبورها در شهر: شما می توانید این کار را انجام دهید.

عسل صفا دشت خوانسار یک محصول طبیعی است و بنابراین باید در حالت طبیعی فروخته شود. با این حال، در برخی موارد، افزودن قندهای خارجی یا نشاسته می تواند شناسایی شود (Stiftung Warentest).

محصولات تک رقمی از عسل یک گونه خاص (درختان، گلهای وحشی…) تشکیل شده است. آنها همیشه آنقدر که به نظر می رسد خالص نیستند: بسیاری از انواع دیگر گرده ها اغلب قابل تشخیص هستند، برخلاف آنچه که برچسب نشان می دهد. اما پیشگیری از آن در طبیعت نیز دشوار است.

عسل برای مبتلایان به آلرژی مفید نیست. آنها ممکن است به گرده ها حساس باشند که ممکن است بقایای آن وجود داشته باشد.

عسل

محصولات وارداتی همچنین ممکن است حاوی گرده گیاهان اصلاح شده ژنتیکی باشند. در برخی از انواع، به عنوان مثال Öko-Test ذرات خارجی مانند میکروپلاستیک ها را نیز پیدا کرده است.

به‌ویژه عسل‌های آمریکای جنوبی و مرکزی گاهی حاوی مواد گیاهی سرطان‌زا یا ناسالم در غلظت‌های هشداردهنده هستند. مواد فعال گیاهان سمی را می توان در برخی از گونه ها مانند عسل پونتیک، هدر رزماری و گونه های نیوزیلندی پنهان کرد. چنین محصولاتی لزوما سالم نیستند، اما به ندرت فروخته می شوند.

در آلمان، عسل یک ماده غذایی کاملاً کنترل شده است که باید استانداردهای کیفی بالایی داشته باشد، به همین دلیل است که مصرف محصولات محلی هیچ خطر عمده ای برای سلامتی ندارد.

اما اینکه آیا او سالم است بیش از هر چیز به مقدار آن بستگی دارد: هر از چند گاهی مقدار کمی ضرری ندارد، اما هر روز مقدار زیادی ضرر دارد. بیشتر شکر است.

صدها دستور العمل برای از بین بردن لکه ها یا مراقبت از پوست در اینترنت در حال پخش است. با این حال، این اثرات سلامتی به اندازه کافی از نظر علمی ثابت نشده اند. طلای زرد نیز به عنوان وسیله ای برای التیام زخم ها مورد بحث قرار می گیرد، اما این نیز به اندازه کافی مستند نیست.

با این حال، هیچ ضرری نیز نخواهد داشت. شما همچنین می توانید عسل را به عنوان یک درمان خانگی برای سرماخوردگی یا کمک به خوابیدن امتحان کنید: شربت سرفه را خودتان درست کنید. به دلیل کالری زیاد، نباید برای همیشه در مصرف آن افراط کرد