فوم صندلی جلو تیبا در اشکال هندسی مختلف تولید شد

روکش مبلمان راحتی ارائه شده توسط مبلمان شما را تضمین می کند. در میان مواد پر استفاده، فوم یک انتخاب سودمند برای عملکرد آن است.

تکنیک های ساخت مدرن حتی به شما امکان می دهد بسته به ویژگی های آنها مدل های مختلفی داشته باشید. دانستن این موارد به شما کمک می کند تا بهترین متریال را برای پروژه های صنایع دستی خود انتخاب کنید.

فوم صندلی جلو تیبا پلی اتر به اندازه کافی همه کاره است تا بتواند حجم بالایی را تولید کند. به ویژه برای ساخت صندلی های تقویت کننده، ملافه و حتی اثاثه یا لوازم داخلی استفاده می شود. بسته به موارد استفاده در تراکم های مختلف موجود است.

فوم پلی اتر به نحو مطلوبی قابل تراکم است. پس از هر نوع فشرده سازی به راحتی می تواند به شکل اولیه خود بازگردد. این ویژگی همچنین به آن ظرفیت میرایی عالی می دهد. علاوه بر این، انعطاف پذیری و مقاومت در برابر پارگی از ویژگی های قابل ستایش فوم پلی اتر هستند.

این فوم به دلیل مقاومت در برابر فشرده سازی متمایز است. همچنین قوی و بادوام است. می توانید به شدت از آن استفاده کنید بدون اینکه کیفیت آن در طول سال ها کاهش یابد.

به گفته متخصص سافت 49، یکی از مزیت های بارز فوم با قابلیت ارتجاعی بالا مقاومت آن در برابر آتش است. در نتیجه برای استفاده در مکان های عمومی بسیار مناسب است.

فوم

از آنجایی که این یک ماده بسیار محبوب است، فروشگاه های اثاثه یا لوازم داخلی انتخاب گسترده ای از فوم با انعطاف پذیری بالا را به شما ارائه می دهند. مدل ها با توجه به تراکم آنها متفاوت است.

آنها می توانند نرم یا کم و بیش سفت باشند. بسته به بافت، از آنها برای ساخت مبل، پشتی یا تخت خواب اضافی استفاده می شود. سفت ترها برای ساخت اثاثه یا لوازم داخلی در نظر گرفته شده اند.

فوم Bultex از سلول های باز تشکیل شده است. ساختار لانه زنبوری آن تهویه را بهینه می کند. بنابراین، امکان تخلیه بهتر گرما و رطوبت را فراهم می کند. راحتی ارائه شده پس از آن بدون تغییر باقی می ماند.