سیب سمیرم امروز شوری غذا را به خود جذب می نماید

سیب حاوی نوعی آنتی اکسیدان به نام کوئرستین است که نوعی فلاونوئید است که تعدادی از فواید مهم مرتبط با جنسیت را ارائه می دهد.

سیب سمیرم امروز نقش مهمی در کنترل پروستاتیت دارد که باعث درد همراه با انزال می شود. پیشگیری از سندرم مثانه دردناک که باعث ایجاد ناراحتی در حین رابطه جنسی برای مردان و زنان می شود.

کنترل علائم درد مثانه مانند اختلال نعوظ، مقاربت دردناک، کاهش میل جنسی و درد ناحیه تناسلی. به تقویت گردش خون کمک می کند.

کوئرستین همچنین در انواع توت ها، گیلاس، انگور قرمز تیره و پیاز یافت می شود و این غذاها فوایدی مشابه سیب برای این کار دارند.

همچنین بخوانید : فواید سیب سبز برای رابطه جنسی و 5 غذا برای داشتن زندگی جنسی بهتر آیا سیب قرمز و سبز تفاوتی دارند؟

سیب

اگرچه همه انواع سیب دارای ارزش غذایی مشابهی هستند، سیب سبز حاوی بیشترین تعداد انواع خاصی از پلی فنول ها و فیبر است که به افزایش باکتری های مفید در روده کمک می کند و خطر ابتلا به اختلالات متابولیک و عفونت ها را کاهش می دهد.

تبلیغات غذاهای غنی از فیبر، مانند سیب سبز، ممکن است به سه طریق به کاهش خطر چاقی کمک کند: اول. این غذاها به جویدن بیشتری نیاز دارند که باعث افزایش میزان بزاق مخلوط شده با غذا می شود و باعث بزرگتر شدن مواد غذایی و ایجاد حس سیری می شود.

دومین؛ فیبر می تواند منجر به جذب بهتر مواد مغذی شود، زیرا خوردن غذاهای پر فیبر به این معنی است که شما کالری کمتری نسبت به خوردن غذاهای پرفیبر جذب خواهید کرد.

تبلیغات در نهایت; اگرچه فیبر فضا را اشغال می کند، اما کالری زیادی را فراهم نمی کند، بنابراین غذاهای پر فیبر کالری کمتری دارند.

سیب سبز یک غذای نسبتاً پر فیبر است، زیرا هر سیب با اندازه متوسط ​​با پوست تقریباً 5 گرم از آن را تامین می کند. فیبر، از کل مقدار توصیه شده روزانه 25 گرم فیبر در روز.