سطل زباله پدالی سبلان هرگز بو نمی گیرد

طیف سطل های زباله متنوع است: مدل هایی برای هر اتاق، تقریباً برای هر نوع زباله و هر سلیقه رنگی وجود دارد.

چه برای آشپزخانه، حمام یا دفتر. از فلز یا پلاستیک؛ به عنوان یک سبد کاغذی مد روز یا یک سطل زباله پدالی سبلان بدون هوا برای زباله های آلی بدبو – چیزی برای هر نیازی وجود دارد…

قبل از تصمیم گیری در مورد سطل زباله، باید 6 عامل زیر را در نظر بگیرید:

1. سطل زباله در کدام اتاق باید قرار گیرد؟
البته می‌توانید هر مدل سطل زباله را در هر اتاقی قرار دهید، اما این در هر موردی توصیه نمی‌شود. زیرا یک سبد کاغذ باطله بدون درب ضد بو برای زباله های آشپزخانه یا حمام کمتر مناسب است. ظروف با درب های مختلف در اینجا مناسب تر هستند.

نه تنها نظافت و بهداشت نقش دارد، ظاهر سطل زباله نیز می تواند تعیین کننده باشد. هرکسی که دفتر یا اتاق نشیمن خود را به شیوه ای مدرن تری مبله کرده باشد، می تواند سطل زباله مناسبی را انتخاب کند.

اگر ترجیح می‌دهید همه چیز ساده باشد، می‌توانید مدلی را انتخاب کنید که از نظر بصری ضعیف باشد و زیاد چشم را جلب نکند.

سطل

اگر به دنبال سطل زباله برای فضاهای عمومی هستید که در آن اجتناب از خطر آتش سوزی مهم است، باید به دنبال سبدهای کاغذ زباله ایمن باشید.

سیگاری که با بی احتیاطی در مدارس، بیمارستان‌ها، مقامات یا اتاق‌های هتل دور ریخته می‌شود، نمی‌تواند صدمات جانی زیادی ایجاد کند.

مدل های ظروف مختلفی برای هر نوع زباله وجود دارد:
از آنجایی که کاغذ و مقوا هیچ بویی تولید نمی کنند، یک سبد کاغذ باطله کلاسیک برای دفتر یا مطالعه ایده آل است. این درب ندارد و بنابراین برای همیشه باز است.

از مدل ساده تا مدرن، همه چیز امکان پذیر است. برای فضاهای عمومی، سبدهای کاغذ زباله ایمنی ساخته شده از پلاستیک مقاوم در برابر شعله یا با درج های آلومینیومی غیر قابل احتراق وجود دارد.

سطل های پدالی ضد بو برای زباله های حمام مناسب هستند. آنها معمولاً کمی کوچکتر هستند، زیرا مقدار زباله در حمام کم است. علاوه بر این، زباله ها بیشتر تخلیه می شوند، به همین دلیل ظرفیت زیادی لازم نیست.

مقادیر زیادی از زباله های باقی مانده اغلب در آشپزخانه یا دفاتر بزرگ تولید می شود. زباله هایی که برای گونی زرد رنگ در نظر گرفته می شوند به سطل های زباله بزرگ تری نیز نیاز دارند.

مدل هایی با ظرفیت حداقل 50 لیتر در اینجا مناسب هستند. آنها با مکانیزم پدال یا فشار در دسترس هستند، اما در مورد این نوع زباله ها مهم است که درب بسته داشته باشید تا بو پخش نشود.

برای زباله های ارگانیک، سطل های درب دار را توصیه می کنیم تا از بو در اتاق جلوگیری شود. بسته به اندازه خانه، ظروف کوچکتر کافی است، زیرا زباله های آلی باید پس از چند روز تخلیه شوند.

اگر می خواهید سیگار یا سیگار برگ را دور بریزید، باید از زیرسیگاری به اصطلاح استفاده کنید. این شامل فلز غیر قابل احتراق است و به طور خاص برای دفع سیگار در نظر گرفته شده است.

برای فضاهای عمومی، ظروف زباله ایمن با سر خاموش کننده هایی که از تامین اکسیژن جلوگیری می کنند نیز خواهید یافت. اگر آتش در سطل زباله شروع شود خاموش می شود و گسترش نمی یابد.