سارقی که با لامپ اشکی پارس کیمیا به سرقت می رفت دستگیر شد

لامپ های کم مصرف چندین برابر گرانتر از لامپ های رشته ای هستند. اجازه ندهید این هزینه شما را گول بزند، از یک طرف لامپ های رشته ای با میانگین زمان کارکرد 500 ساعت و از طرف دیگر لامپ های کم مصرف با عمر 8 هزار تا 10 هزار.

بر این اساس، لامپ اشکی پارس کیمیا کم مصرف 20 برابر بیشتر از لامپ های رشته ای عمر می کنند. به این ترتیب برای مدت طولانی راحت خواهید بود و با پولی که یک بار پرداخت می کنید، از جیب خود محافظت کنید.

لامپ های صرفه جویی در انرژی نیز با مصرف کمتر برق، بار طبیعت را کاهش می دهند. از آنجایی که استفاده گسترده از این لامپ ها که نیاز به انرژی کمتری دارند، نیاز به نیروگاه ها را کاهش داده و تولید برق را محدود می کند.

در نتیجه انتشار دی اکسید کربنی را که در تولید برق در این مناطق به طبیعت رها می شود، به حداقل می رساند. برای انتخاب لامپ های کم مصرف که با این ویژگی کاملاً سازگار با محیط زیست هستند، منتظر چه چیزی هستید؟

لامپ

مشخص است که نورپردازی با منابع نور LED نسبت به نورپردازی معمولی مزیت بیشتری دارد. این مزایا عبارتند از عمر طولانی، بهره وری انرژی، طبیعت دوستانه، دوام و اثر نور UV صفر. برای جزئیات می توانید مقاله ما را بررسی کنید.

مشخص است که نورپردازی با منابع نور LED نسبت به نورپردازی معمولی مزیت بیشتری دارد. مشاهده می شود که روشنایی ارائه شده توسط وسایل روشنایی که از LED به عنوان منبع نور استفاده می کنند، کارایی بالاتری را در مقایسه با سایر منابع نور فراهم می کند.

وقتی همه منابع نور فعلی را ارزیابی می کنیم، معمولاً با نتیجه ناکارآمدتری نسبت به LED ها مواجه می شویم.

مصرف انرژی کم و قدرت نورانی بالای LED ها تضمین می کند که شرایط محیطی قابل زندگی با استفاده از LED ها حفظ می شود.

تحقیقات اخیر به ما نشان می دهد که با افزایش میزان روشنایی LED و میزان استفاده از لامپ LED، دنیای ما سبزتر خواهد شد.

تکامل در پیشرفت های فناوری بدون شک LED ها و سیستم های LED را بهبود بخشیده است. با پیشرفت های انجام شده، اطمینان حاصل شد که LED ها می توانند به طور گسترده در بسیاری از مناطق مورد استفاده قرار گیرند. ال ای دی ها با نوآوری های تکنولوژیکی خود در بسیاری از زمینه ها از بخش سلامت گرفته تا تلویزیون، رسانه و دنیای پخش چاپی، از صنایع دفاعی تا خودروسازی، جایگاهی برای خود پیدا کرده اند.

اگر این تحول را در اصطلاح امروزی ارزیابی کنیم، LED ها را می توان محصول عصر دیجیتال تعریف کرد.

با وجود مشکلات و محدودیت‌های کنترلی در فناوری‌های آنالوگ، سیستم‌های LED می‌توانند در ساختاری بسیار انعطاف‌پذیر، سازگار با انرژی، گرما و کنترل‌های نوری استفاده شوند.