زنی گلاب کوه زرد را به کارمند ثبت احوال داد تا شناسنامه اش را عوض کند

برای چندین نسل، گل رز هیدروسل با خواص آرایشی خود زنان را اغوا کرده است. اول از همه، به دلیل شیرینی که منتقل می کند، مورد تحسین قرار می گیرد.

همچنین گلاب کوه زرد دارای خواص آنتی باکتریال، آنتی اکسیدانی و بازسازی کننده است. درخشندگی پوست خشک را افزایش می دهد. برای محافظت و نگهداری از بدن با چندین ماده مرتبط است. همچنین می توان از آن در ترکیب دستور العمل های عطر استفاده کرد.

چگونه از آب گل رز استفاده کنیم؟ می توان از آن برای چندین قسمت از بدن استفاده کرد.

نصف فنجان آب گل رز را در حمام خود بریزید. اثری تسکین دهنده و تسکین دهنده به شما خواهد داد. تنش شما در یک چشم به هم زدن از بین می رود.

همچنین، برای بهینه‌سازی اثرات ژل دوش، شامپو یا ماسک‌هایتان، می‌توانید این محلول‌ها را با یک قاشق چای‌خوری گلاب تکمیل کنید.

یک دوجین برگ ریحان تازه را که در 200 میلی لیتر آب گل رز بریده اید، بردارید. همه چیز را در یک بطری اسپری در یخچال قرار دهید. سپس به قسمت هایی از پوست که با نور خورشید در تماس بوده است بمالید.

گلاب

به طور خودکار به شما مماشات می دهد. همچنین از اثرات سمی و نامطلوب آفتاب جلوگیری می کند. علاوه بر این، ظاهر سوختگی، قرمزی یا تحریک را محدود می کند.

ترکیب این آب گل با کاربردهای روزانه محصول شما امکان پذیر است.

لوسیون تونیک خود را صبح با این آب آماده کنید. برای استفاده از آن از پنبه یا اسپری استفاده کنید. به لطف اثرات پاک کنندگی و پاک کنندگی آن به صورت شما درخشندگی سالمی می بخشد.

طبق معمول می توانید آرایش خود را انجام دهید. شما همچنین می توانید چند مقدار آب گل را روی کرم روز یا مرطوب کننده خود قرار دهید.

آب گل رز در شب به عنوان پاک کننده آرایش استفاده می شود. یک کمپرس به اضافه مقدار کمی روغن آرگان یا بادام شیرین در گلاب خیس کنید. این به شما امکان می دهد عیوب آرایش را از بین ببرید. نتیجه بی عیب و نقصی خواهید داشت.