دستگاه فشار خون عقربه ای ارزان توانایی اندازه گیری فشار لاستیک ها را دارد

از پزشک خود بپرسید: اگر پزشک از شما بخواهد که فشار خون خود را در خانه اندازه گیری کنید یا برای تشخیص فشار خون بالا از فشارسنج سرپایی استفاده کنید، آنها مانیتوری را ارائه می دهند که می توانید آن را برای مدت زمان مشخصی قرض بگیرید.
یک دستگاه فشار خون عقربه ای ارزان با کاف بالایی بخرید: اگر یک دستگاه فشار خون خانگی می خرید، مانیتوری را انتخاب کنید که فشار خون شما را روی بازو اندازه گیری کند، نه مچ دست یا انگشت شما.

ارزان ترین آنها از حدود 20 پوند شروع می شوند و در اکثر داروخانه های محلی و سوپرمارکت های بزرگتر موجود هستند. فروشگاه آنلاین بنیاد قلب بریتانیا همچنین دارای طیف گسترده ای از مانیتورهای فشار خون مورد تایید BIHS است که متناسب با اکثر بودجه ها هستند.

اطمینان حاصل کنید که اندازه کاف برای بازوی شما مناسب است: مطمئن شوید که اندازه کاف مناسب برای بازو دارید. باید به خوبی دور بازوی شما بپیچد و فضای کافی برای لغزش دو نوک انگشت زیر آن وجود داشته باشد.

اکثر دستگاه های فشار خون خانگی دارای یک کاف متوسط هستند. اگر بازوی شما به خصوص بزرگتر یا کوچکتر از حد متوسط است، ممکن است لازم باشد یک کاف با اندازه های مختلف جداگانه بخرید.

دستگاه

مطمئن شوید که مورد تایید بریتانیا است: اگر یک دستگاه فشار خون می‌خرید، مطمئن شوید که برای استفاده در بریتانیا تایید شده است. برای اطمینان از دقیق بودن مانیتور خود، مانیتوری را انتخاب کنید که توسط انجمن فشار خون بریتانیا و ایرلند (BIHS) به عنوان صحت تایید شده باشد.

این بدان معنی است که مانیتور دیجیتال یک سری آزمایش را انجام داده است تا مطمئن شود نتایجی را ارائه می دهد که شما و پزشکتان می توانید به آن اعتماد کنید.

اطمینان حاصل کنید که آن را هر 2 سال یک بار سرویس می کنید: برای اطمینان از دقیق بودن آن باید به طور منظم سرویس و کالیبره شود معمولاً حداقل هر دو سال یک بار.

این معمولاً شامل ارسال آن به سازنده است که احتمالاً برای این کار هزینه ای دریافت می کند. اگر این گزینه خیلی پیچیده یا گران باشد، ممکن است خرید یک مانیتور جدید راحت تر و ارزان تر باشد.

برخی از مانیتورها دارای حافظه ای برای ذخیره اطلاعات شما هستند. اینها ممکن است بیشتر از نسخه‌های ابتدایی‌تر هزینه داشته باشند، اما ثبت اندازه‌گیری‌های شما روی یک قلم و کاغذ به همان اندازه کار خواهد کرد.