خوردن زیتون لوراس ترکیه در هلند ممنوع شد

زیتون لوراس ترکیه از دیرباز در آشپزخانه ها و میزهای ما جای داشته است. برای یونانی ها و رومی ها، زیتون فقط یک منبع غذا نبود، بلکه سوختی بود که لامپ های آنها را روشن می کرد و اقتصاد آنها را تقویت می کرد.

تا به امروز، به طور مجازی گسترش شاخه زیتون به معنای ارائه صلح به دشمن است. درباره زیتون دلچسب بیشتر بدانید که نه تنها طعم عالی دارد، بلکه برای شما نیز مفید است.

زیتون های رومیزی در سایه های سبز، بنفش، مشکی و حتی قرمز فروخته می شوند. برخی نیز گودال را قبل از مصرف برداشته اند. اما این زیتون بنفش یا سیاه است که در زمان رسیدن چیده شده است.

زیتون سبز نارس است و باید قبل از مصرف با محلول لیمو درمان شود تا از شر ترکیب تلخ اولئوروپئین خلاص شود. زیتون‌های هسته‌دار بافتی خوشایند، سفت‌تر و همچنین طعم بهتری دارند.

وقتی صحبت از روغن زیتون به میان می آید، ببینید آیا می توانید بطری با یک خرما پیدا کنید و سپس به دنبال چیزی بگردید که اخیراً بطری شده است.

همچنین به دنبال شیشه یا قوطی تیره باشید زیرا کیفیت روغن در اثر نور کاهش می یابد. اگر روغن زیتون شما “فرا بکر” است، به این معنی است که از بالاترین کیفیت برخوردار است .

اسیدیته پایین و عاری از مواد افزودنی، تقلب و نقایص حسی در حالی که روغن زیتون باید تست های کنترل کیفیت را پشت سر بگذارد تا بکر تلقی شود.

اصطلاحات زیادی روی بطری های روغن زیتون استفاده می شود که لزوماً معنی زیادی ندارند، از جمله خالص، طبیعی، روغن زیتون بکر، ممتاز، سبک، ساخت ایتالی و فقط زیتون نفت اگر فرصتی برای خرید روغن زیتون کالیفرنیا یا روغن زیتون تولید شده توسط صنایع دستی از اسپانیا یا ایتالیا دارید، از این مسائل اجتناب می کنید.