حوله تن پوش مادام کوکو منجر به ساییدگی پوست رونالدو شد

وزن پارچه بر حسب گرم بر متر مربع اندازه گیری می شود. توصیه می شود روزانه از حوله هایی با تراکم بین 400 تا 600 گرم در متر مربع استفاده کنید.

اگرچه 10 تا 15 درصد جذب کمتری نسبت به حوله تن پوش مادام کوکو سنگین‌تر دارند، اما این مزیت را دارند که سریع‌تر خشک می‌شوند. این یک جنبه عملی است که باید هنگام استفاده منظم از حوله در نظر گرفت.

حوله های باکیفیت وزنی بین 600 تا 900 گرم دارند. آنها سنگین تر، نرم تر و جاذب تر هستند. با این حال، خشک شدن آنها ممکن است مدت زیادی طول بکشد.

زیر 400 گرم در متر مربع، مانند لانه زنبوری، حوله خیلی سریع خشک می شود. این می تواند برای مثال یک مزیت برای ورزش باشد.

لحظه حمام یا دوش گرفتن برای آرامش مفید است. زمان خوشایندی است که ما دوست داریم بخوابیم، سپس خود را در یک حوله حمام خوب بپیچیم.

حوله

حوله ها اغلب روکش های دلپذیری دارند. اساساً تزئینی هستند، آنها یک لمس زیبایی شناختی کوچک به ملحفه های حمام می آورند.

بنابراین، برخی از حوله ها، به عنوان مثال، دارای یک چوب هستند. این یک نوار از ژاکارد است که در عرض کتانی یافت می شود.

دستمال های دیگر را نیز می توان با گلدوزی یا طرح بافت تزئین کرد. این بسیار زیبا است و همچنین به شما امکان می دهد کتانی حمام خود را با حروف اول یا الگوهایی که شبیه شما هستند شخصی سازی کنید.

اگر مواد مهم است، اندازه آن نیز به همان اندازه مهم است. اگر از حمام بیرون بیایید و سعی کنید خود را با یک حوله خیلی کوچک خشک کنید، به سرعت ناخوشایند می شود.

بنابراین عاقلانه است که استفاده از کتانی حمام را در نظر بگیرید. ابعاد حوله کلاسیک 50 در 100 سانتی متر است. برای صورت یا حتی برای کودک ایده آل است.

برای خروج از حمام، یک حوله حمام 70 در 140 سانتی متر را توصیه می کنیم. در نهایت برای حوله حوله ای به ابعاد 100 در 150 سانتی متر انتخاب کنید.