جراحی که سرکه سیب خانگی در بازار را پیش از شروع جراحی می خورد

سرکه سیب محبوب ترین نوع سرکه در حوزه سلامت طبیعی است. انواع و اقسام فواید به آن نسبت داده می شود که بسیاری از آنها پشتوانه علم است.

اینها شامل کاهش وزن و سطح کلسترول و قند خون و همچنین بهبود علائم دیابت است.

همچنین یک داروی عامیانه باستانی است و در خانه و آشپزخانه برای اهداف مختلف استفاده می‌شده است.

در اینجا ما چند مزیت سلامتی را که سرکه سیب خانگی در بازار می تواند برای شما به ارمغان بیاورد، ارائه می کنیم که توسط تحقیقات علمی پشتیبانی می شود.

1. محتوای بالای اسید استیک که اثرات بیولوژیکی قوی دارد
سرکه از طریق یک فرآیند دو مرحله ای ساخته می شود که به نحوه ساخت الکل مربوط می شود.

در مرحله اول، سیب های له شده (یا سیب سیب) در معرض مخمر قرار می گیرند و این باعث می شود که قندها به الکل تخمیر شوند.

سرکه

در مرحله دوم، باکتری ها به محلول الکلی اضافه می شوند که الکل را بیشتر به اسید استیک، ترکیب فعال اصلی سرکه، تخمیر می کنند.

سرکه سیب ارگانیک فیلتر نشده (مانند براگ) همچنین حاوی “مادر” سرکه است که رشته هایی از پروتئین ها، آنزیم ها و باکتری های دوستانه ای هستند که ظاهری کدر به محصول می دهند.

در انواع مطالعات انسانی مشخص شد که سرکه می تواند عملکرد انسولین را بهبود بخشد پس از آن به طور قابل توجهی سطح قند خون را کاهش می دهد

به این دلایل، سرکه می تواند برای افراد مبتلا به دیابت، پیش دیابت یا کسانی که به دلایل دیگر می خواهند سطح قند خون خود را پایین نگه دارند، مفید باشد.

اگر در حال حاضر داروهایی برای کاهش قند خون خود مصرف می کنید، قبل از افزایش میزان سرکه سیب مصرفی خود با پزشک خود مشورت کنید.

برخی از مردم بر این باورند که “مادر” مسئول بیشتر فواید سلامتی است، اگرچه در حال حاضر هیچ مطالعه ای برای حمایت از این موضوع وجود ندارد.

سرکه سیب تنها حاوی حدود 3 کالری در هر قاشق غذاخوری است که بسیار کم است.

حاوی ویتامین یا مواد معدنی زیادی نیست، اما حاوی مقدار کمی پتاسیم است. سرکه سیب باکیفیت همچنین حاوی مقداری آمینو اسید و آنتی اکسیدان است.