تخفیف چهل درصدی اجاق گاز رومیزی داتیس در جمعه سیاه

من نمی توانم در مورد اجاق گاز شما چیزی به شما بگویم زیرا من شخصاً این شرکت را نمی شناسم. با این حال، به نظر می رسد فر نیز فقط با گاز کار می کند – من این را در نظر می گیرم، زیرا این یک نقطه ضعف واقعی است، اما به طور قابل توجهی قیمت را کاهش می دهد.

از تجربه خودم می توانم تأیید کنم که اجاق گاز رومیزی داتیس نسبت به اجاق گاز برقی مربوطه، گرمای بیشتری را در اطراف خود پخش می کند. اما علت این افزایش گرمای محیط یکی از مزایای بزرگ پخت گاز است.

در حالی که در همه انواع پخت برقی، حرارت همیشه از زیر روی قابلمه اثر می گذارد و غذای پخته شده باید مرتباً هم زده شود تا همه چیز پایین بیاید، با گاز سوخته، گاز داغ و برس هوای گرم شده روی قابلمه قرار گیرد.

کنار قابلمه بالاست و حرارت را خیلی بهتر در غذا پخش می کند. به همین دلیل، قابلمه های خوب گازی همیشه کمی پیاز هستند، در حالی که قابلمه های برقی اغلب بسیار صاف هستند.

می‌توانید سس گوجه‌فرنگی ایتالیایی را ساعت‌ها روی یک اجاق گاز مناسب بجوشانید – پس چرا با خورش‌ها این امکان وجود ندارد.

اجاق

البته، هنگام تغییر از پخت برقی به گازی، کنار آمدن با مقررات آسان نیست، اما اگر از سرامیکی به القایی تغییر دهید، در نهایت باید عادات آشپزی خود را به طور اساسی تغییر دهید.

بله، دستگیره‌ها داغ‌تر می‌شوند که باز هم به دلیل بالا آمدن مخلوط هوا/گاز گرم است. اما خیلی سریع به آن عادت می‌کنید، و وقتی با دسته‌های پلاستیکی کار می‌کنید، به اندازه قابلمه‌های مسی من فشرده نیست.

بیشتر تهویه کنید؟ نه گاز امروز به اندازه کافی تمیز است. با این حال، ممکن است اغلب مجبور شوید در طول عیاشی طولانی‌تر، پنجره‌ای را باز بگذارید. با این حال، این بستگی به اتاق و هوای تامین دارد.

در آشپزخانه های کوچک و در بسته، گاز اکسیژن را می سوزاند (به طور منطقی، در غیر این صورت کار نمی کند). اما چنین آشپزخانه های متراکمی نسبتاً نادر هستند.

اگر شک دارید، از برنامه ریز آشپزخانه خود بپرسید – او باید بتواند اطلاعاتی را بر اساس برنامه ها و دانش محلی ارائه دهد.

گربه ها و سگ ها قطعا بی خطر هستند. در اکثر اجاق‌ها، درها آنقدر خوب بسته می‌شوند که گربه‌ای که در آن قفل شده است نمی‌تواند به تنهایی آن را از داخل باز کند. بنابراین لازم نیست در را همیشه بسته نگه دارید.

فیوزهای حرارتی برای اجاق گاز مورد تایید آلمان اجباری است. یعنی تا زمانی که هیچ شعله ای نمی سوزد، می توانید دستگیره ها را تا جایی که می خواهید بچرخانید.

هیچ اتفاقی در آنجا نمی افتد. اگر سگ‌ها بسیار باهوش هستند، اگر دستگیره را به اندازه کافی بچرخانند، می‌توانند در مواقع اضطراری شعله را خاموش کنند.