با گلاب دو آتیشه می توانید پوست هر ناحیه بدن را لیفت کنید

برخلاف عصاره گلبرگ های گل رز که قیمت آن ارزان تر است، خرید گلاب خالص گران تر است این به دلیل تولید روغن گل رز است که بسیار پیچیده است.

به دست آوردن یک لیتر روغن تا 5000 کیلوگرم. گلبرگ های رز مورد نیاز است. آب ضروری تولید شده از این طریق تا 50 یورو در هر لیتر قیمت دارد. این امر آن را به یک محصول زیبایی طبیعی و باکیفیت، اما نه چندان ارزان در صنعت آرایشی تبدیل می کند.

گلاب دو آتیشه به دلیل اثر تقویت کننده گردش خون، نه تنها برای مراقبت از پوست، بلکه برای مو نیز مناسب است. به شکل اسپری، می تواند خارش، حساس یا چرب پوست سر را تسکین دهد و با ماساژ دادن آن برای چند دقیقه، شوره سر را از بین ببرد.

از طرف دیگر، می‌توانید از آن به‌عنوان یک نرم‌کننده استفاده کنید، آن را به انتهای موهای خشک شده با حوله اسپری کنید – مرطوب می‌کند و درخشندگی طبیعی می‌دهد.

گلاب به عنوان یک افزودنی مفید برای حمام: علاوه بر اثراتی که قبلاً ذکر شد، گفته می شود گلاب تأثیر مثبتی بر بدن دارد. این به دلیل بوی آن است که قرار است اعصاب شما را آرام و آرام کند.

به همین دلیل، آب ضروری به عنوان افزودنی حمام نیز مناسب است: فقط چند قطره گلاب خالص را به آب حمام خود اضافه کنید تا باز شود. اثر تقویت کننده خلق و خوی آن

آنتی اکسیدان ها و ویتامین های متعدد، از جمله B و C، آب گل رز را به یک استعداد واقعی در مراقبت از پوست تبدیل می کند.

آب ضروری همچنین حاوی پکتین یک عامل ژل کننده طبیعی و تتانن گیاهان است که در چای نیز یافت می شود. علاوه بر این، گلاب عاری از چربی، الکل و اسید است که آن را به یک محصول طبیعی بسیار ملایم تبدیل می کند.

گلاب بسیار محبوب و گرانبها است زیرا در مناطق مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. پس از همه، اثرات محصول طبیعی معطر فوق العاده متنوع است.

این نه تنها اثر ضد باکتری و ضد التهابی دارد، بلکه دارای اثر ضد احتقان، سفت کننده و ضد عفونی کننده پوست است. در عین حال، رز هیدرولات تقریباً برای هر نوع پوستی مناسب است: خشک، چرب، ناخالص یا حساس – همه از آب گلبرگ های رز سود می برند.