با خرید اسلب فولاد خوزستان از فقر نجات یابید

انواع مختلف، شکل ها و هندسه های عرشه فولادی پروفیلی وجود دارد که برای ساخت اسلب فولاد خوزستان های کامپوزیتی در بازار موجود است.

کاربرد سیستم در صنعت ساختمان معمولاً به جداول طراحی ارائه شده توسط سازنده عرشه فولادی بستگی دارد.

مهندسان و سازندگان از جداول طراحی با توجه به دهانه ها و ضخامت های مورد نیاز استفاده می کنند تا طراحی اسلب های کامپوزیت را برای ساخت آنها تسهیل کنند.

با این حال، طرح های معماری ممکن است به دلیل محدودیت در دهانه ها و ضخامت هایی که توسط جداول طراحی ارائه می شود، مانعی برای اعمال مستقیم سیستم باشند.

در این تحقیق از عرشه‌های فولادی پروفیلی تقویت‌شده با استفاده از کانال C شکل سرد برای ساخت اسلب مرکب در مقیاس کامل با هدف افزایش دهانه ارائه شده توسط جداول طراحی سازنده و ظرفیت سیستم برای ساخت درجا استفاده شد.

سیستم اسلب های مرکب در مقیاس کامل به سادگی پشتیبانی و در خمش چهار نقطه ای با دهانه های برشی تک کنترل آزمایش شد. رفتار سازه ای سیستم اسلب های تقویت شده مورد بررسی قرار گرفت.

این آزمایش شامل 12 نمونه است که شامل نمونه های کنترل (اسلب های CD) و عرشه های تقویت شده (اسلب های RD) می باشد.

رفتار خمشی اسلب مرکب با استفاده از ابزار LVDT نسبت به تغییر شکل خمشی در نقاط بحرانی و به سمت جابجایی لغزش بین عرشه‌های فلزی و بتن بررسی شد. بار تا زمانی که آسیب کلی برای سیستم اسلب های مرکب مشاهده شد اعمال شد.

عملکرد اسلب RD آزمایش‌شده با اسلب CD مربوطه قابل مقایسه بود که با ظرفیت باربری نمونه‌ها، لغزش انتهایی، و عمل کامپوزیت بتن-فولاد نشان داده می‌شد.

ما مسئله پیش از مارشال کردن دال را مطالعه می کنیم تا اسلب ها را مجدداً به گونه ای قرار دهیم که اسلب ها در کمترین تعداد پشته ها ذخیره شوند و هر پشته فقط شامل دال های همان گروه باشد که می توانند به جای یکدیگر مورد استفاده قرار گیرند.

به این ترتیب، هنگامی که یک دال از هر گروه مورد نیاز است، همیشه می توان بالاترین دال را بدون به هم ریختن برداشت.