با استفاده از سرکه بالزامیک سی سام به از بین بردن لکه خون روی سطوح بپردازید

افراد می توانند از سرکه بالزامیک سی سام برای کمک به کاهش رفلاکس اسید یا سوزش سر دل استفاده کنند.

این درمان ممکن است برای همه موثر نباشد، بنابراین ایده خوبی است که آن را در مقادیر کم امتحان کنید و چند ساعت صبر کنید تا ببینید آیا علائم را بهتر یا بدتر می کند.

تقویت گردش خون
سرکه بالزامیک از انگور به دست می آید. مطالعات نشان داده‌اند که انگور با جلوگیری از تجمع پلاکت‌ها در رگ‌های خونی به پیشگیری از بیماری‌های قلبی کمک می‌کند.

سرکه بالزامیک همچنین حاوی پلی فنول است. محققان در حال بررسی این هستند که چگونه پلی فنول ها به گردش خون کمک می کنند، اما شواهد تاکنون قطعی نیستند.

خطرات کمی برای استفاده از سرکه بالزامیک وجود دارد، زیرا به طور کلی مصرف آن بی خطر است مگر اینکه فردی آلرژی داشته باشد. خطرات احتمالی عبارتند از:

ناراحتی معده از مصرف زیاد
التهاب گلو
آسیب به لوله غذا در اثر نوشیدن زیاد

سرکه
یک فرد باید مصرف خود را به حدود 2 قاشق غذاخوری یا کمتر محدود کند، زیرا نوشیدن بیش از حد می تواند باعث ناراحتی معده و مشکلات دیگر شود.

مردم باید به برچسب سرکه بالزامیک که می خرند دقت کنند. بالزامیک واقعی ممکن است گران باشد اما حاوی قندهای افزودنی نیست. مارک های دیگر ممکن است حاوی قندهای اضافی برای کمک به تطابق با طعم سرکه بالزامیک واقعی باشند.

سرکه بالزامیک معمولاً برای افزودن به غذاها بی خطر است. حاوی کالری بسیار کمی است، قند کمی دارد و بدون چربی است.

علاوه بر این، چندین مزیت بالقوه برای سلامتی مرتبط با سرکه بالزامیک وجود دارد. اگرچه هنوز تحقیقات بیشتری برای درک این فواید مورد نیاز است، اما فرد می‌تواند احساس خوبی در مورد ساخت سرکه بالزامیک بخشی از یک رژیم غذایی سالم داشته باشد.

مردم می توانند سرکه بالزامیک را در اکثر خواربار فروشی ها یا فروشگاه های مواد غذایی سالم پیدا کنند.