استفاده از چمن مصنوعی برای حیاط خانه علی دایی دردسر ساز شد

مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش یک معیار بسیار مهم برای جلوگیری از تغییر رنگ چمن مصنوعی شما پس از چند سال.

قابلیت جذب گرما: در تابستان، چمن مصنوعی برای حیاط خانه به دلیل ذخیره گرما مورد انتقاد قرار گرفته است. این امروزه دیگر درست نیست زیرا برخی از الیاف، برعکس، اشعه های خورشید را جذب می کنند.

در صورت گرم شدن بیش از حد، همیشه این امکان را دارید که یک جت آب را روی سطح مصنوعی جاری کنید.

مقاومت بیرون کشیدن: این مقدار بر حسب نیوتن داده می شود. از هر چیزی کمتر از 45 نیوتن اجتناب کنید زیرا چمن شما بسیار شکننده خواهد بود.

شما باید بتوانید از چمن مصنوعی خود مانند یک چمن طبیعی استفاده کنید، راه بروید، بدوید، بازی کنید و حتی روی آن غلت بزنید!

چمن مصنوعی

مقاومت در برابر کلر، محصولات پاک کننده، فضولات حیوانی و غیره: یک چمن با کیفیت باید در برابر “حوادث” که همیشه ممکن است مقاومت کند.

برای استفاده در لبه استخر باید محصولات ضد عفونی کننده آب را تحمل کند.

تخلیه آب: پشت تکیه گاه دارای سوراخ های زهکشی است تا از رکود آب باران جلوگیری شود. ترجیحاً چمنی را انتخاب کنید که ظرفیت تخلیه حداقل 60 لیتر در دقیقه و هر متر مربع را داشته باشد.

چمن با یا بدون پر کردن: نسل های جدید چمن مصنوعی برای لذت بردن بدون ماسه یا سیلیس هستند.

بررسی تمام این ویژگی ها قبل از خرید به شما کمک می کند تا قیمت مناسب را تعیین کنید. هرچه چمن مصنوعی “پیچیده” تر باشد، گران تر خواهد بود.

قیمت ها از حدود 3 یورو در هر متر مربع شروع می شود تا بیش از 30 یورو در هر متر مربع. بهترین چمن مصنوعی به مدت 10 سال تضمین می شود.

این شما هستید که از خود بپرسید چه چیزی برای شما مهم است و چگونه از آن برای یافتن بهترین ارزش برای پول استفاده خواهید کرد.