استفاده از چاقو زنجان حیدری برای ظریف کاری در نجاری ها

هنگام خرید چاقو، هر چاقو را در دست بگیرید. اگر قرار است از این ابزار استفاده کنید، دستگیره باید راحت باشد و به خوبی در دست شما قرار گیرد.

توجه داشته باشید که چیزی که یک نفر احساس راحتی می کند لزوماً به این معنی نیست که برای شما راحت خواهد بود.

بنابراین در حالی که مشاوره مفید است، یک آزمایش دست اول برای خودتان انجام دهید.

به مقدار فولاد در چاقو زنجان حیدری و همچنین محل قرارگیری آن نگاه کنید. به دنبال هر گونه نشانه ای از اتصال یا جوش، به خصوص در دسته چاقو باشید.

این یک نقطه ضعف در چاقو است و باید از آن اجتناب کرد زیرا چاقوهای ضعیف احتمال خم شدن یا شکستن در این نقطه اتصال را دارند.

بهترین چاقوها از یک تکه فولاد ساخته می‌شوند که با دست ساخته می‌شوند (اگرچه اینها کمیاب هستند و معمولاً هزینه بالایی دارند)، در حالی که چاقوهای ارزان قیمت نازک هستند و دسته‌ها و دسته‌های غیر قابل توجهی با پلاستیک ضخیم پوشانده شده‌اند.

سنگینی چاقو را احساس کنید یک خردکن سبک وزن برای سرعت و دقت خوب است، در حالی که یک چاقوی سنگین برای استفاده از آن برای خرد کردن بسیاری از مواد سبک به کار بسیار بیشتری نیاز دارد.

با این حال، در مواردی که غذاهای جامد مانند آجیل، زنجبیل تازه، شکر خرما و سایر مواد سخت‌تر خرد می‌شوند، برعکس است. برای اینها، یک چاقوی سنگین ایده آل است.

تعادل چاقو را بررسی کنید چاقوهای باکیفیت تعادل بسیار خوبی دارند و وزن زیادی هم در تیغه یا دسته ندارند. روش قدیمی آزمایش این است که انگشت خود را روی دسته انگشت یا انتهای دسته قرار دهید و چاقو را به صورت افقی با لبه برش به سمت پایین نگه دارید.

یک چاقوی با کیفیت و متعادل در آن نقطه تعادل برقرار می کند و از انگشت شما نمی افتد. طبیعتاً هنگام انجام این آزمایش باید نهایت دقت را داشت!

فقط تولید کنندگان بسیار گران قیمت و با کیفیت بالا تعادل را در نظر می گیرند بنابراین اکثر چاقوها به سادگی از انگشت شما می افتند.