آویشن افراد را راهی تیمارستانی در آفریقا نمود!

آویشن گیاهی بخش های هوایی خشک برخی از اعضای سرده Thymus از گیاهان معطر همیشه سبز چند ساله از خانواده نعناع است، این گیاه به خاطر عطر و طعم برگ های خشک و رویه های گلدارش معروف است. آراد برندینگ را پیگیری نمایید تا این اطلاعات را دریابید.

آویشن کوهی شیراز کوچک و کم رشد است و معمولاً به عنوان یک ساله کشت می شود، اگرچه می تواند به عنوان یک گیاه همیشه سبز در آب و هوای گرم باقی بماند. ساقه ها تا حدودی چوبی هستند و دارای برگ های ساده هستند.

 

قیمت آویشن کوهی مناسب بوده است و لازم به ذکر است که گل‌های لوله‌ای کوچک به صورت حلقه‌هایی در امتداد ساقه‌ها کشیده می‌شوند و معمولاً به رنگ بنفش یا سفید هستند. زنبورها جذب گل ها می شوند و عسل آویشن سیسیل صدها سال است که شهرت دارد ریشه آویشن را می توان به جوامع باستانی در سرتاسر دریای مدیترانه ردیابی کرد.

اگرچه اکنون در سراسر جهان رشد و پخته می شود شواهدی وجود دارد که مصریان باستان از خواص ضد عفونی کنندگی قوی آویشن در مراسم مومیایی کردن استفاده می کردند. یونانیان باستان از آن در حمام های خود استفاده می کردند و آن را به عنوان بخور در معابد خود می سوزاندند و معتقد بودند که منبع شجاعت است. لازم به ذکر است که قیمت آویشن شیرازی بسیار مناسب است و می تواند شما را اقناع نماید.